Asystentkę/Asystenta ds. wsparcia sprzedaży i administracji

Miejsce pracy: Kraków

Co należałoby do Twoich obowiązków :

  • obsługa biurowo-administracyjna firmy
  • aktywny udział w bieżących działaniach i projektach sprzedażowych
  • bieżąca obsługa posprzedażowa

Poniżej znajduje się kilka zadań, które mogły zostać wykonane przez Ciebie, jeżeli rozpoczniemy współpracę

  • odebrałaś/eś przesyłki, które przyniósł kurier
  • zamówiłaś/eś kończący się papier do drukarki oraz herbatę,
  • przed umówionym spotkaniem w biurze sprawdziłaś/eś, czy mamy wystarczającą ilość wody mineralnej i ciasteczek,
  • wysłałaś/eś listy polecone na poczcie,
  • zamówiłaś/eś kuriera, który odbierze nasze towary,
  • sprawdziłaś/eś, że kończą się etykiety, którymi znakujemy nasze produkty i zamówiłaś nowe,
  • powitałaś/eś kilka osób, które odwiedziły nasze biuro,
  • zadzwoniłaś/eś do klientów z pytaniem czy są zadowoleni z zakupów u nas,
  • zamówiłaś/eś gadżety reklamowe,

Doświadczenie jest dla nas ważne, ale nie najważniejsze. Szukamy osoby, która widzi siebie w pracy zarówno biurowej, ale też nie boi się prostych zadań związanych z działalnością sprzedażową. Osoby, która sumiennie podchodzi do realizacji powierzonych obowiązków, można na niej polegać i dobrze odnajduje się w komunikacji z ludźmi.

Co oferujemy w zamian:

  • umowę o pracę
  • stabilną pracę w centrum Krakowa w godzinach 8:00 - 16:00
  • dobrą kawę
  • kartę Multisport
  • opiekę medyczną
  • bezpłatny i bezpieczny parking (również dla rowerów)

 


Inżyniera sprzedaży

Miejsce pracy: Kraków

Co należałoby do Twoich obowiązków:

  • bieżące monitorowanie potrzeb klientów w zakresie oferowanych przez firmę produktów,
  • utrzymywanie relacji z obecnymi i pozyskiwanie nowych klientów,
  • dobór urządzeń z zakresu oferty firmy,
  • tworzenie ofert techniczno- handlowych,
  • przyjmowanie zamówień od klientów,
  • udział w targach i wystawach branżowych,

Poniżej znajduje się kilka zadań, które mogły zostać wykonane przez Ciebie jeżeli rozpoczniemy współpracę:

  • przeanalizowałaś/eś zapytania ofertowe które otrzymałaś/eś
  • wyjaśniłaś/eś z klientami wszystkie niejasności, które pojawiły się w zapytaniach ofertowych
  • wysłałaś/eś oferty handlowe do zapytań które wcześniej otrzymałaś/eś
  • skontaktowałaś/eś się z klientami w celu omówienia ofert które przesłałaś/eś
  • otrzymałaś/eś zamówienia od odbiorców i potwierdziłeś terminy realizacji
  • pomogłaś/eś klientowi w prostej konfiguracji urządzenia
  • znalazłaś/eś i skontaktowałaś/eś się z potencjalnym klientem
  • odbyłaś/eś rozmowy telefoniczne z naszymi stałymi klientami
  • przygotowałaś/eś raport z bieżącej Twojej działalności

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego o kierunku technicznym
  • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • konsekwencji w realizacji powierzonych zadań, samodzielność i odpowiedzialność
  • prawa jazdy kat. B

Co oferujemy w zamian:

  • umowę o pracę
  • stabilną pracę w centrum Krakowa w godzinach 8:00 - 16:00
  • dobrą kawę
  • kartę Multisport
  • opiekę medyczną
  • bezpłatny i bezpieczny parking (także dla rowerów)

Aplikujących prosimy o przesłanie CV Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przesyłanych dokumentach prosimy o zawarcie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Metronic AKP s.c., z siedzibą w Krakowie, moich danych osobowych zawartych w formularzu aplikacyjnym, w CV oraz w innych dokumentach aplikacyjnych dołączonych do CV (zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia bieżącej rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu."

 

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje o nowościach związanych z naszą firmą i produktami.

Skontaktuj się z nami

Biuro

Dział handlowy

Pomoc techniczna i serwis

Zaufali nam: